2016. március 4., péntek

Bejelentés!!

Hello, sziasztok!
Először is, szeretnék egy nagyon nagy elnézést kérni, amiért nem volt rész lassan 5 hónapja (!!)
Nagyon szégyenlem magam emiatt, komolyan! Rájöttem, hogy a blogolás hosszútávon nehéz elfoglaltság. Azt nem mondom, hogy nem nekem való, mert nem lenne igaz. Nagyon élvezem ezt az egész dolgot és szeretném sokáig folytatni.
Mostanában egyébként elég sűrűek a napjaim. Hazaérek hulla fáradtan, általában 8 tanítási óra után, vagy a könyvtárból, esetleg az orvostól. Tanultam, kicsit lazítottam/pihentem és este lett. Tehát otthon nem volt energiám és ihletem írni. Az iskolában próbálok koncentrálni az órára, hogy minél kevesebbet kelljen otthon tanulni. Szünetekben az egész osztály megőrül, nincs csend, így ötletelni sem tudok annyira... Vagy elrángatnak WC-re. Na ez meg a másik xD
De nem ez a lényeg.
Valahogy be fogom iktatni a mindennapjaimba azt, hogy írom az újabb és újabb részeket. Most kicsit könnyebb lesz, mivel itt az év vége. Bár jövő héten 4 fontos dolgozatot írunk...:)
Ha láttátok, kiraktam a kilences részt, a legújabbat (ITT megtalálod). Ezt még decemberben kezdtem el írni, még egész más stílusban íródott. Össze van csapva az eleje, a másik felét márciusban kezdtem. Remélem azért nem lett borzalmas.

A lényeg...

Mindössze egy dolgot szeretnék kérni:
Még egy kis türelmet, hogy meg tudjak írni pár részt és folyamatosan adagolhassam nektek, így nem tudok elcsúszni. Most elég pofátlannak érzem magam de higyjétek el, megéri bízni bennem.
Cserébe pár újítást illetve különlegességet is bevezetek a blogon:

•Új fejléc
•Egyedi és különleges részek :33
•Új challenge bevezetése...

Ezek az ötletek vetődtek fel és minél előbb meg szeretném őket valósítani hogy még több olvasót csábítsak a blogomra.
Remélem nem haragszotok nagyon, megpróbálok igyekezni a felzárkózással.

Addig is sok sikert kívánok a vizsgázóknak illetve aki év végi javításra készül. Kommentelni ér!

             By: Zsoffe♥

5 megjegyzés:

  1. Szia Zsófi! Örülök, hogy visszatértél! Én nem haragszok rád mert át érzem a helyzetedet, nekem sok időm írni. De szerencsére hamarosan nyár lesz, csak még javítok pár jegyből...
    U.I.: Én ének órán szoktam megírni a részeimet, mert ott nyugtató és nem figyel a tanár sose xD.
    By: Kidzsóó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *nekem sincs sok időm írni (bocsi elírtam)

      Törlés
    2. Szia, hát köszönöm szépen még egyszer. Most kicsit "megtisztult" a lelkiismeretem, és próbálok én is koncentrálni a javításra :)

      Törlés
  2. Zsófi, nagyon örülök, hogy visszaértél! Teljesen átérzem a helyzeted, nyáron már könnyebb lesz írni! :) Sok sikert a javításhoz, dolgozatokhoz! :D
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon fel tudtok dobni az ilyen kommentekkel :D
      Neked is sok sikert mindenféle év végi javításhoz! ;)
      Puszi: Zsoffe♥

      Törlés